Wyszukiwanie w OWA nie działa – Exchange 2013

Po migracji kont na serwer Exchange 2013, pojawił się problem, że użytkownicy korzystający z OWA nie mogą koszystać z wyszukiwania. Po wprowadzeniu danych do pola Wyszukaj, serwer zwracał komunikat „Brak elementów do wyświetlenia w tym widoku”, mimo iż w skrzynce

Przesyłanie dalej / Przekierowanie poczty w Exchange 2013

Aby ustawić na poziomie konta przekierowanie poczty, w starszych wersjach Exchange’a wystarczyło w konsoli zarządzania, we właściwościach konta, wejść w zakładkę Mail Flow Settings, wybrać właściwości Delivery Options, określić adres na który chcemy przekierować pocztę (Forwarding address) oraz za pomocą

Jak znaleźć użytkownika lub obiekt po jego adresie e-mail w Exchange 2003?

Czasami zdarza się tak, że potrzebujemy odnaleźć użytkownika/obiekt do którego przypisany jest niestandardowy adres e-mail (który nie pozwala nam w prosty sposób zidentyfikować właściciela), oto sposób jak szybko możemy to zrobić: Otwieramy Acive Directory Users and Computers Management Console Klikamy